زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی
سرخط خبرها

پیش بینی قیمت دلار در بلندمدت (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۲۶۸۷
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
پیش بینی قیمت دلار در بلندمدت (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲)
معامله گران دلاری تصور می‌کنند تا سطح ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان از دست نرود، همچنان قیمت دلار بر مدار صعود است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازار ارز و سکه پس از افزایش در انتهای هفته قبل، با شروع هفته جدید کاهشی شدند. قیمت دلار که در روز پنجشنبه با افزایش وارد کانال ۵۲ هزار تومان شده بود پس از سخنرانی سید حسن نصرالله در پشت‌خط جمعه کاهشی شد.

بازار ارز هرات در روز شنبه در ۵۱ هزار و ۵۷۰ تومان شروع به کار کرد و جو فروش در پشت‌خط جمعه در روز بعد ادامه داشت و همین موضوع باعث شد تا قیمت دلار با کاهش به کف کانال ۵۱ هزار تومان برود. قیمت دلار هرات در پشت خط شنبه با کاهش کانال ۵۱ هزار تومان را از دست داد و در ۵۰ هزار و ۹۴۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات در روز شنبه در ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش در ۱۴ هزار و ۵۰ تومان بسته شد. قیمت تتر هم مثل سایر بازار‌ها کاهش خود را از پشت خط جمعه شروع کرد و به حوالی ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. در روز جمعه قیمت تتر نزدیک به ۸۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و برای همین در روز شنبه کاهش آن‌چنانی نداشت و در حوالی ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شد.

معامله‌گران معتقدند با کاهش قیمت دلار در روز شنبه قیمت‌ها به مرز حمایت رسیدند. اگر قیمت دلار امروز بالای ۵۰ و ۹۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌تواند دوباره وارد کانال ۵۱ هزار تومان شود. در این صورت قیمت دلار مرز مقاومتی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش‌رو خواهد داشت. اما اگر قیمت دلار حمایت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود که در صورت از دست رفتن این سطح، فروشنده در بازار زیاد خواهد شد و قیمت دلار به صورت هیجانی می‌تواند وارد کانال ۴۹ هزار تومان شود.

مرز حمایتی مهم دلار هرات در کانال ۴۹ هزار تومان، ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که پس از جنگ غزه نتوانسته از دست بدهد. این مرز حمایتی در مرز کانال ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان، کف خط روند صعودی بلندمدت دلار است که معامله‌گران تصور می‌کنند تا این سطح از دست نرود همچنان قیمت بر مدار صعود است. گروهی از معامله‌گران نیز معتقدند چارت دلار در حال تشکیل الگوی برگشتی است که اگر تکمیل شود شاهد کاهش بیشتر در بازار خواهیم بود.

منبع: اکوایران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->